Igakuise raamatupidamisarvestuse teostamiseks soovime Teilt vastava aruandluse kuule järgneva kuu 10. kuupäevaks järgmisi dokumente ja väljatrükke:
- pangaväljavõtted (xml ja pdf)
- kassa väljamineku ja sissetuleku orderid (kassamüük)
- väljastatud müügiarved
- saadud ostuarved (ka järgmise kuu kuupäevaga eelmisel kuul osutatud teenuste eest)
- sularahatšekid, kaardimaksega tasutud arved (aruandev isik)
- lähetusaruanded (koos kulusid tõendavate dokumentidega)
- sõlmitud ostu-müügilepingud sh liisinglepingud ja nende tagasimaksegraafikud
- sõlmitud laenulepingud ja tagasimaksegraafikud
- notaritehingute ärakirjad (koopia)
- sõlmitud töölepingud (töötajate andmed, avaldused puhkusteks, töölepingu lõpetamiseks jms esitada jooksvalt e-posti teel)
Juhul kui ettevõte soovib saada ka objektide/osakondade/projektide vms kohta eraldi arvestust, tuleb igal k(t)uludokumendil ära märkida ka vastav k(t)ulukoht.
Koostööd alustades tuleks Raamatupidamisbüroo Impera OÜ töötajale teha volitused (vajalik nimi ja isikukood):
- Maksu- ja Tolliameti portaalis esitada taotlus e-maksuameti kasutamiseks – vajalik deklaratsioonide esitamiseks ja töötajate arvelevõtmiseks Töötajate registris.
- Riigiportaalis- vajalik majandusaastaaruande koostamiseks. (www.rik.ee> Ettevõtjaportaal> sisene ID kaardiga > Majandusaasta aruanded >Sisestajate määramine)
- Eesti.ee portaalis – vajalik töövõimetuslehtede esitamiseks, taotluste esitamiseks sotsiaalkindlustusametile jms. (www.eesti.ee> sisene ID kaardiga>Minu asjad> Seaded > Õigused teenuste kasutamiseks>Töötajate haldamine>valida vajalikud Teenuste kasutamise õigused.